Garantie si retur

In 30 ZILE poti returna produsele achizitionate, FARA nici un MOTIV, FARA costuri de TRANSPORT si primesti BANII INAPOI, conform politicii de returnare!

 Politica de returnare

 

Produsele achizitionate la distanta se returneaza in conformitate cu O.U.G. 34/2014. Consumatorul, Persoana Fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in intermen de 30 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

 

 

Returnarea produselor se face personal la sediul nostru sau prin serviciul de curierat agreat de 4interior.ro (Urgent Curier) pe cheltuiala noastra, prin completarea Formularului de Retur   cel tarziu in a 30-a zi de la data primirii si verificarii produsului. Formularele completate dupa 30 zile nu sunt luate in considerare!

 

 

Conform Art. 13 din O.U.G. 34/2014 4interior amenajari SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat (in maxim 30 zile).  Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport, daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cele agreate de 4interior Amenajari SRL!

 

 

Definitia contractului de vanzare conform art.2.5: “orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii”. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acesteia.

 

 

Art. 12 din aceeasi ordonanta, mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Fiind vorba de produse textile si obiecte ce necesita montaj, nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, desfacute din ambalajul original,  folosite, deteriorate, cu  zgarieturi etc.

 

 

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

 

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

 

 

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

 

 

 

 

Dreptul de retragere din contract

 

 

Ai dreptul de a te retrage din contract, fara a preciza motivele, in termen de 30 zile de la primirea produselor. Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, 4Interior Amenajari  SRL trebuie informat cu privire la aceasta decizie, utilizand urmatoarele variante: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau email. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

 

Consecintele retragerii

 

 

Daca te retragi, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la tine, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia ta de retragere din prezentul contract si receptionarea produselor. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata rezonabil aplicata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer bancar in contul bancar transmis neechivoc), cu exceptia cazului in care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz nu ti se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

 

 

Produsele sunt inmanate catre 4interior Amenajari SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat de noi) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 30 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Ca si client, esti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii produselor.

 

 

Produse excluse, fara drept de returnare

 

 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna conform art.16 din OUG 34/2014:

 

- produse confectionate la comanda sau dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

- produse care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;

- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 

 

Conditii de garantie

 

 

Toate produsele comercializate de catre 4Interior Amenajari SRL , beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu O.G. 21/1992 , Legea 449/2003 , O.G. 174/2008 si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

 

Conform prevederilor legale, consumatorii (respectiv persoanele fizice sau grupul de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale sau liberale), intr-un termen de 2 ani de la livrarea produsului, vor avea dreptul:

 

 

- sa ceara repararea produsului sau inlocuirea acestuia, fara plata, intr-o perioada de timp rezonabila ce nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care a fost adusa la cunostinta lipsa conformitatii, cu exceptia situatiei cand aceasta masura este imposibila (daca nu se pot asigura produse identice pentru inlocuire) sau disproportionata (daca impune costuri nerezonabile vanzatorului);

 

 

- sa ceara reducerea corespunzatoare a pretului sau rezilierea contractului in cazul in care nu beneficiaza de repararea, inlocuirea produsului sau masurile reparatorii nu au fost luate intr-o perioada rezonabila. Rezilierea nu este posibila daca lipsa conformitatii este minora.

 

 

Aceste drepturi nu aduc atingere prevederilor Codului Civil cu privire la raspunderea pentru vicii ascunse. Prin urmare, orice defect de fabricatie gasit la produsele comercializate de 4Interior Amenajari SRL este acoperit de serviciul de garantie.

 

 

Conform prevederilor art. 2 pct. a din Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si ale art. 2 pct. 2 din O.G. 21/1992 privind protectia consumatorului, prezentele

conditii aferente garantiilor se aplica numai consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse in afara activitatii lor profesionale sau comerciale.

 

 

 

Nu fac obiectul garantiei produsele din urmatoarele situatii:

 

 

- au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode proprii sau cu substante neadecvate. Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau in urma contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii de umiditate, curatarea cu substante neadecvate sau temperaturi altele decat cele specificate pe eticheta cu instructiunile de intretinere;

- spargerea, zgarierea si ciobirea produselor din sticla, materiale casante, oglinda, fete de usi si etajere;

- folosirea produsului in regim industrial, in locuri publice sau in scopuri profesionale;

- interventia, repararea sau modificarea produsului (debitare, gaurire, vopsire, lipirea sau coaserea altor repere).

 

 

 

Conditiile de garantie au ca scop repararea sau inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, daca se constata o lipsa de conformitate, un defect de fabricatie sau de material si acest produs a fost folosit in mod obisnuit si in conditii normale, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat.

 

 

 

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte, impreuna cu accesoriile aferente si obligatoriu insotit de factura fiscala  si certificatul de garantie (sau copiile acestora). In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, repararea sau inlocuirea se face pentru defectele gasite la/pe materialul din care este confectionat produsul sau orice defect de executie, pe durata garantiei intr-un termen maxim de 15 de zile.

 

 

Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit.

Durata medie de utilizare a mobilierului si scaunelor, precum si a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 (cinci) ani, la canapelele cu tapiterie din piele de 7 (sapte) ani iar la decoratiuni de 6 (sase) luni.

 

 

 

Cum procedez

 

 

Daca ai certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei si respecta conditiile de garantie de mai sus, trebuie sa contactezi Departamentul de vanzari la numerele: 021 323 33 00 , 0753 021 353 sau sa ne scrii pe adresa de email: office@4interior.ro . Daca produsul are certificat de garantie emis de producator, contacteaza cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, fara a mai fi nevoie sa intri in contact cu noi.

 

 

Instructiuni Generale de intretinere:

 

Lenjerii si textile                         
Lemn 
Sticla/Pal/MDF/Plastic                                                                                        
Piele naturala/piele sintetica                                                                              

- se spala conform instructiunilor de folosire de pe eticheta.

- se recomanda spalarea pe dos a lenjeriilor de pat, la maxim 40 grade Celsius.

- pentru a fi usor de calcat se recomanda folosirea balsamurilor de rufe si calcarea acestora cat sunt inca umede.

Lemn:

 - se sterge cu o carpa inmuiata in apa sau solutie de curatat geamuri;

 - se sterge apoi cu o carpa curata;

 - petele pot fi indepartate cu o radiera, smirghel fin, detergent de vase sau diluant, totusi recomandam ca acest lucru sa fie realizat de o persoana specializata.

 - se sterge cu o carpa inmuiata in detergent diluat;

 - se sterge apoi, cu o carpa curata

- se aspira;

 - nu se expune un timp indelungat la lumina soarelui;

 

Vase de gatit                                         
Cutite             

- foloseste un detergent slab si apa calduta;

- nu folosi burete metalic sau alte obiecte care ar putea zgaria invelisul;

- spala vasele pentru gatit manual, intrucat detergentul folosit pentru masina de spalat vase poate ataca suprafata acestora.

 - foloseste intotdeauna un taietor din lemn sau plastic.Nu taia pe suprafete din sticla, portelan sau metal.

 - depoziteaza cutitul intr-un suport special pentru cutite sau pe o banda magnetica fixata de perete. Depozitarea corecta a cutitului ii protejeaza muchia si ii prelungeste viata.